با سلام
دو مطلب قبلی که در مورد لینوکس بود رو به صورت یک فیلم در آوردیم.
کسانی که حوصله خواندن ندارند میتونند فیلم آموزشی رو ببینن.
برای دانلود فیلم آموزشی به ادامه مطلب مراجعه نمایید.
دانلود : لینک
با سلام
دو مطلب قبلی که در مورد لینوکس بود رو به صورت یک فیلم در آوردیم.
کسانی که حوصله خواندن ندارند میتونند فیلم آموزشی رو ببینن.
برای دانلود فیلم آموزشی به ادامه مطلب مراجعه نمایید.
دانلود : لینک
آقا ی چیزی
تا اینجا برنامه درست شده منتها ی مشکلی هست
وقتی میخوام دو تا مستطیل بزارم و این دو تا جدا جدا حرکت کنند مثلا یکیشون با دکمه بالا و بایین و اویکی با دکه های e , d هر دوتا مستطیل ها با هم حرکت میکنند
یعنی هر کدوم رو بزنم فرقی نداره هر دوتاشون با هم حرکت میکنند
:(
#include <iostream>
#include "SDL/SDL.h"
#include <SDL/SDL_gfxPrimitives.h>
using namespace std;
int main()
{
SDL_Surface* screen = SDL_SetVideoMode(1200, 800 ,32, 0);
int i=0,j = 0;
while(true)
{
boxRGBA(screen, 1000, 200+j, 1050, 350+j, 0, 0, 0, 255);
SDL_Event event;
if(!SDL_PollEvent(&event));
{
if(event.type == SDL_QUIT)
return 0;
if(event.type == SDL_KEYDOWN)
{
if(event.key.keysym.sym == SDLK_UP)
j += -5;
if(event.key.keysym.sym == SDLK_DOWN)
j += 5;
}
}
boxRGBA(screen, 1000, 200+j, 1050, 350+j, 255, 50, 0, 255);
SDL_Flip(screen);
SDL_Delay(20);
boxRGBA(screen, 100, 200+j, 50, 350+j, 0, 0, 0, 255);
SDL_Event event2;
if(!SDL_PollEvent(&event2));
{
if(event2.type == SDL_QUIT)
return 0;
if(event2.type == SDL_KEYDOWN)
{
if(event2.key.keysym.sym == SDLK_w)
j += -5;
if(event2.key.keysym.sym == SDLK_s)
j += 5;
}
}
boxRGBA(screen, 100, 200+j, 50, 350+j, 0,0, 255, 255);
SDL_Flip(screen);
SDL_Delay(20);
}
//////////////////////////////////////////////////////////
SDL_Delay(2000);
return 0;
}
اینم کدش
الان باید چیکار کنم؟